Ana içeriğe atla

Ağustos Ayı Giden Postalarım

Merhaba!

Daha önce de bahsettiğim üzere, ülkemizdeki 81 ilden de kartpostal alma hedefim var ve şuan 13 il kaldı. 

-Kalan Şehirler-

1- Uşak 
2- Çorum 
3- Kırıkkale 
4- Niğde 
5- Karaman 
6- Iğdır 
7- Sivas 
8- Gümüşhane 
9- Elazığ 
10- Ardahan 
11- Erzurum 
12- Bingöl 
13- Muş

Sinop, Bartın illerimi tamamlamak amacıyla birkaç kişiyle kart takası yaptık. 



Arka yüzleri de;


Bu ay içerisinde Eskişehir'den aldığım güzel postaya cevaben bir zarf hazırladım, ek olarak uzun zamandır cevap vermem gereken başka bir posta vardı. Onu da cevaplayarak postaya bıraktım nihayet :)




Mutlu postalar!
Dostlukla.


Yorumlar

  1. Merhaba Kübra çok güzel bir Blog lütfen yazmaya devam et

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Şeyma Nil, maalesef artık sadece belli dönemlerde sahaflardan eski kartpostallar alıyorum, bunun dışında koleksiyonumu tamamladığım için blog yazmaya devam edemiyorum. Yorumun çok mutlu etti teşekkür ederim.
    Dostlukla :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kartpostal Dükkanı Önerilerim

Merhaba; Bugün İstanbul'da kartpostal aldığım dükkanlarla ilgili bir yazı yazmaya karar verdim. Haydi başlayalım! :) 1- IKEA ’da çerçeve içine koyulan kartlardan satılıyor. Ben de bunları kartpostal niyetine gönderiyorum. İçlerinde 5 farklı desen var, indirimden mi aldım yoksa normal fiyatı mıydı bilmiyorum ama 3 TL’ydi. IKEA’da çerçevelerin olduğu bölümde kocaman bir sepet içinde satılıyor. Kuş ve çiçek modelini buldum ama duyduğuma göre arabalı versiyonu da varmış. Farklı çeşit kartpostal arayışındaysanız belki burası işinizi görür. 2- Kadıköy Liman ; farklı tasarım, film kartpostalları vb. sıradışı kartpostallar için her zaman favori mekanım. Burası hakkında 2 yazımı okuyabilirsiniz.  Link-1   Link-2   3- Kadıköy Shoko ; Burası normalde ev eşyaları, objeler, kırtasiye ürünleri, termos, kupa vb. satıldığı tatlı bir dükkan. Aynı zamanda dükkanın bir köşesinde kartpostal standı var. NY34 ’ün kartpostalları 1 TL’ye satılıyor. Aynı kartpostalların İ

Kartpostal Dükkanı Keşfi! #Kadıköy-Liman

Kadıköy'de yeni bir kartpostal dükkanı keşfettik. Öyle güzel kartlar var ki dükkanda, insanın çıkası gelmiyor buradan! Adı; Liman. Liman, Kadıköy Rexx Sinemasının karşısında küçük bir cennet. Bu tarz kartpostalları İstanbul'da başka bir dükkanda görmedim hiç. 20 TL alışveriş yaptığınızda size hediye veriyorlar. Bana da şu küçük mandallar denk geldi. Ayrıca dükkan sahibi pakedin içinde sağ altta kalan kart, (sanırım bardak altlığı) sticker ve kitap ayracını eklemiş. Dükkan öyle güzel ki çıkmak istemedim uzunca bir süre baktım nerede ne var diye. Mutlaka gelin buraya ❤ Şey bu arada dükkanda kredi/banka kart geçmiyor. Bilginiz olsun 💕 Dostlukla, Kübra.

POSTCROSSİNG.COM – NASIL KARTPOSTAL GÖNDERİRİM?

Profil işlemlerini tamamladıysak geçelim kartpostal işlerine! Angaryaları hallettik şimdi işin en heyecanlı kısmı başladı! Hazır mıyız J Bize kartpostal gelmesini istiyorsak öncelikle kartpostal göndermemiz gerektiğiyle başlayalım bu posta. Gönderdiğimiz kartlar ne kadar çok sahibe ulaşırsa o kadar fazla kartı aynı anda gönderme imkânımız var. Sitede de bu durumdan aşağıda yer aldığı şekilde bahsediliyor; In other words: If you have sent between 0 and 4 postcards, you can send 5 postcards. If you have sent between 5 and 14 postcards, you can send 6 postcards. If you have sent between 15 and 24 postcards, you can send 7 postcards. If you have sent between 25 and 34 postcards, you can send 8 postcards. If you have sent between 35 and 49 postcards, you can send 9 postcards. If you have sent between 50 and 99 postcards, you can send 10 postcards. If you have sent between 100 and 149 postcards, you can send 11 postcards. If you ha